selmasmatte

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Varit på stan!!:))

Av Matilda Eriksson - 7 mars 2013 22:17

Hej idag har jag, Maja och Hilda varit på stan!:) jag och Hilda åkte buss efter skolan till Fria Emilias busshållplats sen ficka jag och Hilda till dollar. Och efter en stund kom Maja hon går på Fria Emilia så hon gick bara rakt över!:) Sen gick vi in och där köpte jag 5 iPhone 4s skal och Hilda köpte 4st och Maja köpte 1 för hon hade inte så mycket pengar med sig! Och hon har 7st nu!:) jag har 8st nu! Men efter vi hade betalar och gjort allt så gick vi till rönnbäcks och åt mat jag tog kickenages och piller Maja tog pommes och Hilda tog korv med mos:) Vi hade JÄTTE kul hela tiden! Men sen gick vi till vidars men där köpte vi inte nå inget var typ snygga skal! Sen gick vi till H&M där köpte jag en väska som kostade 199kr. Där köpte Hilda och Maja inte nå! Sen gick vi till kappbhal där skulle Hilda köpa en skarf men hon hade inte råd sp hon köpte den inte!:( stackarn! Men efter det gick vi till kiks och där skulle jag köpa ett par lösnaglar men jag ändrade mig sp jag köpte inga! Men sen gick vi på kiosken och Hilda köpte 5 staplar med hubbabubba!:)) jag fick en hel! Sen gick vi till gilla där köpte jag en sak till pappa och en sak till mamma!:)) dom var jätte fina! Men jag hade inte råd med det så Hilda och Maja gav mig pengar! Tack?
Efter det så gick vi till dollar igen så där köpte Maja en sak till sin mamma och pappa! Sen kom Hildas pappa Rickard och hämtade oss!:)) det var världens BÄSTA dag ever!! Älskar er och tack för en sån härlig dag!:) sen var jag med Maja en stund sen gick jag hem nu sitter jag och skriver min blogg! Men det är de vi har gjort idag hoppas ni är nöjda! Hejsvejs!<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Eriksson - 3 mars 2014 12:15

Hej:) Nu har jag gjort ett nytt utseende på min blogg:) Tänkte ba skriva de:) Hejsvejs<3 ...

Av Matilda Eriksson - 2 mars 2014 17:01

Hej! Jag har it kunnat skrivit ett inlägg för att ja har varit så nere å sistone.. Jag har stukat min handled, de har tagit slut me min kille(fast de vart ja ba glad över) sen så har ja fått reda på en sak.. Men annars har de varit bra!:) Jag sitter ...

Av Matilda Eriksson - 23 oktober 2013 20:20

Hej Bloggen! Nu e jag me Ellen och vi nördar typ as mycket vid en data var... Hehe... Men idag var min bästa dag förevigt!!!!!<33 Men det här inlägget var it så långt!:) Men hejsvejs:)     It = Inte ...

Av Matilda Eriksson - 8 oktober 2013 21:03

Hej Bloggen!! Jag undrar en sak... Jag undrar om ni kan ställa massa med frågor eller ställa en kommentar. Förjag gillar när jag får sånt!:) Men it nå hat för det är it kul att få... För då ör det it nå kul att blogg om man går in på bloggen oxå så h...

Av Matilda Eriksson - 8 oktober 2013 21:01

Hej!! Ni ser säkert att jag har bytt header för ett tag sen! Om ni undrar hur/Vem det är på bilden skriv en kommentar eller fråga. Menjag vart välldigt möjd över den. Men det här var ett lite kortare inlägg. men hejsan svejsan!:)) //Matilda ...

Presentation


Hej! Va kul att du hittat till min blogg, hoppas du gillar den! Titta gärna vidare å ställ frågor om ni undrar nå:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards